Broodje kroket en laatste weken

6 november 2014 - Lincoln, Verenigd Koninkrijk

Nog 16 dagen dan is het alweer voorbij. Zit het erop, finito, finished. Raar. Tijd gaat snel maar ook weer niet. Ik heb het gevoel dat ik hier al maandenlang zit. Als ik op skype bijvoorbeeld een stukje van de keuken thuis zie is dat heel raar om te zien. Ik hoop echt dat mijn ouders op Schiphol staan mét een broodje kaas. Want oh mijn god ik mis kaas. Het is hier echt heel vies. Oh en bij de eerste de beste tankstation haal ik een broodje kroket met mosterd, heb er nu al zin in! Verder heb ik het hier wel naar mijn zin en heb ik ontdekt hoe de bank in een lig stand kan. Oh yeah.  En het Noorse meisje is hier ook al een paar dagen, ontzettende leuke meid! Heeft zelfs een cadeautje meegenomen, super lief!

De laatste twee weken ga ik nog lekker veel doen. Zo heb ik morgen, op stage, een project over kinderboeken. Een opdracht die ik heb meegekregen van school. Vanwege kinderboeken week. Lekker laat.  Maar dat maakt niet uit. Ben ik goed in. Ik ben alleen niet zo goed in dingen organiseren, dus ja, ik zie het morgen wel. Verder ga ik nog naar een groot winkelcentrum. Ik ga mij echt serieus waar inhouden met shoppen, want volgens mij krijg ik mijn koffer al niet meer dicht namelijk. Weet het eigenlijk wel zeker. Zucht. Ook ga ik nog naar de Hunger Games. Want ik haat spoilers en ondertiteling. Dus 20 november zit ik in de bios met mijn eigen meegenomen popcorn. Want ja die rommel is ontzettend duur in de bioscoop, terwijl ik ook voor 50p een hele zak heb. (Is ongeveer 1 euro.)

1. Jacqueline:
    6 november 2014
    Jaja nog 2 weekjes Kunnen we ons weer heerlijk ergeren aan rommel in de badkamer, overloop, auto weg en wij op de fiets en laat thuis komen. nou ja, nog even en dan kun je genieten van een broodje kaas en kroket en wij van harde muziek. Veel plezier nog deze twee week. " miss you "
  2. Mieke Muilwijk:
    7 november 2014
    Nog even volhouden hi hi. Mis de hagelslag nog in het rijtje....
  3. Romee:
    9 november 2014
    Hagelslag mis ik ook niet want ik heb genoeg op voorraar mee
  4. Karla:
    11 november 2014
    Ha die romee

Dus Nog even een dan weer thuis. Het begon net een beetje te wennen :) straks dus lekker weer Nederlands lullen, vast met een Engels accent hihi. Net te veel meer shoppen anders moet jemaar wat oud spul weggooien
    Of een minder groot kado voor je familie kopen.
    Hier gaat alles wel goed. Morgen gaat ronin op vakantie hebben wij het rustig. Verder dek Ik wel dat je ouders op schiphol staan, vast uren te vroeg
    liefs en tot snel karla