Goed voelen en xfactor UK.

12 oktober 2014 - Lincoln, Verenigd Koninkrijk

Mijn humeur is gelukkig weer goed en voel me al stukken beter! Op stage hard aan verslagen gewerkt zodat ik stressvrij het weekend in kon. Ik heb het weekend gestart met een rondje hardlopen want het was heerlijk weer. Ook nog heel even geskypt(?) met mijn klas in Nederland. Wat apart is dat zeg, om je eigen klas te zien zitten in de les en ik hier zit.

Vorige week was de oma op bezoek en ik hoor Roos al zeggen:  ‘Wat een lief vrouwtje!’ Hahah ze was heel lief en ik vond het ook erg leuk om haar te ontmoeten.
Gister ben ik wezen shoppen, merendeels in de Primark, ik kan gewoon niet stoppen met dingen pakken en flikker alles wat ook maar onder de £10 is in mijn tas. Met als gevolg alles weer terug te leggen. Eigenlijk ging ik op zoek naar een goede winterjas. Maar kieskeurig als ik ben, gaat dit nog weken duren. Echt vervelend als je een jas in je hoofd heb maar nergens zo’n jas is. Struggles.

In de avond waren de liveshows van xfactor. Volgens Dave is het dit jaar allemaal ‘rubbish’ en zit er geen winnaar tussen. Ik heb al wel een favoriet Jack Walton, hij heeft gewoon iets:
Let wel op, als je op de link klikt verlaat je de reisblog.
 Wat ik wel 1 grote grap vond was de act van Stevie Ritchie:
Ik had echt even een momentje voor mijzelf nodig na dat optreden. Echt hoe kan je zoiets doen in een zang competitie. Maargoed. Hij had zijn shirt ook wel dicht mogen laten.
Ook is er een boyband met 8 jongens. To much echt to much. Als je ze op het podium ziet staan lijkt het net alsof ze bij de police line-up staan. Ja wijs de dader maar aan slachtoffer. Ziet er gewoon niet uit.

Ja, ik ben helemaal hooked aan xfactor in de UK. Way better dan in Nederland.

1. Mieke Muilwijk:
    13 oktober 2014
    Wat vermaak jij je goed zeg. Mis je niet een leeftijdgenoot om samen mee op te trekken? Super stoer hoor. En ik lees dat het hardlopen er in is gebleven. Zit je goed op schema?
    Wij hebben hier herfstvakantie. Kennen ze dat niet in Engeland?
    Succes op je stage!
  2. Mieke Muilwijk:
    13 oktober 2014
    Ach lees nu jouw vorige reisverhaal, dat je inderdaad contact met leeftijdgenoten mist. Zal Lincoln college ook nog eens mailen!
  3. Romee:
    13 oktober 2014
    Ja ik zit goed op schema met hardlopen, af en toe een rustdagje.
    Nee ik heb nu geen herfstvakantie, ik heb de 24e een weekje vrij :)

Heel erg bedankt, op mij reageren ze niet meer, haha. Scouting groep heeft al wel terug gemaild dus wacht nog even af