Lincoln en Nederlandse tv?

23 september 2014 - Lincoln, Verenigd Koninkrijk

Dit weekend ben ik naar het centrum geweest van Lincoln. Ik ben naar de stad gelopen. Eerst op google maps gekeken waar ik langs moest en ik ben er in één keer heen gelopen! IK ben ook vet goed topografisch ingesteld, dankzij mijn vader. Wat nou kaart lezen?  Het is verder een erg schattig stadje met oude gebouwen en nieuwe. Best of both worlds, noem ik het. Ze hebben van hele schattige kleine winkeltjes tot aan de Primark, Newlook, River Island enzovoorts. Erg leuke winkels. Meestal ook erg lekker goedkoop. Toen ik verder liep heb ik zelfs Elmo in real gezien, mijn favoriete Sesamstraat figuur! Ah helemaal happy.

Maar godzijdank wat ben ik blij dat Nederland helemaal plat is. Wat een strijd om naar boven te komen, spierpijn!

Verder zijn de zwanen hier in Lincoln hele heilige dieren omdat Hugo van Lincoln een geliefde bisschop was en er was altijd 1 zwaan die hem volgde en hem gezelschap hield, het beest beschermde de bisschop tegen onraad. Iniedergeval dat zeggen mensen, zo heeft hij vele dingen overleefd. Zo zie zie je mensen ze brood voeren, including me. Was wel erg leuk om te doen. Je mag ze ook absoluut geen pijn doen of afschrikken. That’s a no-go.
Zo, hebben jullie ook weer wat geleerd.

Vanavond ga ik Samantha en Michael kijken via Skype. Thanks mum and dad. Rtl gemist blokkeert net de programma’s die ik wil zien namelijk net zoals, Hollands Next Top Model en Expeditie Robinson, dramaa!
Geer en Goor kan ik weer wel terug kijken, echt dit doen ze gewoon expres..
Dus als iemand weet hoe ik het terug kan kijken via internet, let me know please!

Nu lekker genieten :)

1. Jacqueline:
    23 september 2014
    Doordat je deze programma's niet kan zien zit je gelukkig een paar x in de week op Skype :) benieuwd naar je volgende reisblog, is leuk !
  2. Mieke Muilwijk:
    24 september 2014
    Zo, jij raakt behoorlijk ingeburgerd in Lincoln. Dus de Sesamstraat figuren lopen daar gewoon los, bijzonder!
    Hoe is het op je stage school?
    Sterkte met het missen van je favorite tv.
  3. Romee:
    25 september 2014
    @Mieke
    Nee dat Elmo daar was, was voor het goede doel. Om geld in te zamelen, geen idee wat voor doel
    Stage school gaat het goed, het is erg leuk!
    Dank je wel, skype gaat tot nu toe wel goed, maar het is niet echt goedee kwaliteit, qua beeld en geluid. Maar beter dan niks haha!