Seaside en hittegolf?

28 september 2014 - Lincoln, Verenigd Koninkrijk

Vandaag een chillsessie met mijzelf gehad, want ik ben koos vriendloos hier. Heel veel Friends en Boy Meets World gekeken, echt heel verslavend.

Gister een ontzettende leuke dag gehad. Ik ben met Dave en June naar een markt en seaside geweest. Was heel mooi en gezellig. Je had allemaal marktkraampjes met allemaal goedkope zooi waarvan je denkt ‘ooooh wauw dit is zo goedkoop ik moet het gewoon kopen!’ ook al gebruik je de troep helemaal niet.. Maarja. Wel een hele mooie jurk gezien. Het was liefde op het eerste gezicht, maar nee ik dacht aan mijn moeder die altijd weer gaat zeuren dat ik way to much kleren heb. Ik heb dan besloten dat ik dan toch voor een beetje kwaliteit ga, de Primark. Want ja dat is ook oh zo goede kwaliteit. Maar het gaat om het idee, dat wordt tenminste nog in een winkel verkocht. En je kunt het ruilen. Ik heb mijzelf heel goed ingehouden en alleen een nagelvijl gekocht, jaja want ik heb mijn nagels even bij laten werken. Zien er beter uit nu haha!
Daarna reden we door naar seaside en heb ik Fish n’ Chips gegeten. Daar moet ik zo aan wennen dat Chips dus patat is en Crisps is chips.. Confusing.
Verder hebben we nog wat boodschappen gedaan en er hangen overal echt overal Kerst spullen, mensen zijn al cadeautjes aan het inkopen voor onder de boom.

Verder verwachtten ze een hittegolf in oktober! Aan de ene kant vind ik dat heel erg leuk, nog een beetje kunnen genieten van de zon. Maar aan de andere kant is het toch niet gezond dat er dan nog een hittegolf komt..?

En fotooo's geupload!

1. Mieke Muilwijk:
    29 september 2014
    je moet het inderdaad even doen zonder leeftijdgenoten, da's pittig. Heeft Ann Stanley of sowieso het Lincoln college nog contact met je gezocht? Laat me maar even weten.
  2. Romee:
    29 september 2014
    Ja ik heb Ann gemaild of ik een paar dagen kon mee draaien met Lincoln College. Dit zou ze met sally bespreken en mij terug mailen dus daar wacht ik nog even op :)
  3. Jacqueline:
    30 september 2014
    oh dus ik zit in je geweten
  4. Jacqueline:
    30 september 2014
    mooie nagels en fijn dat ze je overal mee heen nemen te sightseeings